Amsterdamse Studenten Alpen Club » Clubkampioenschappen

ASAC Open Kampioenschappen

De ASAC organiseert ieder jaar een kampioenschap sportklimmen. Dit vindt meestal plaats in juni en deelname is open voor alle geïnteresseerde klimmers! Er zijn meerdere categorieën, en iedereen maakt dus kans op een finaleplek op zijn eigen niveau. Je eigen publiek meenemen mag uiteraard! Inschrijving is inclusief programma, avondeten en ultieme gezelligheid.

Naast de klimwedstrijden ontstaan tijdens de ASAC Open vaak spontaan andere activiteiten. Hint; neem een voorraad pof mee.

ASAC Clubkampioenschappen 2017

ASAC Open Boulder Kampioenschappen

Ook vindt jaarlijks de ASAC Open Boulder plaats, elk najaar gehouden in één van de mooie boulderhallen van Amsterdam. Net als de ASAC Open is deze wedstrijd er voor elk niveau, en is inschrijving inclusief avondeten en leuke side-events. Deelname aan het evenement is open voor iedereen, dus ook niet-ASAC leden zijn van harte welkom!

Klik hier voor informatie over de Open Boulder 2024!

ASAC Open Boulder 2017