Amsterdamse Studenten Alpen Club » ASAC winterweek

ASAC wintersport

Helaas organiseren wij dit jaar geen wintersportweek vanuit de ASAC. Dit betekend echter niet dat skieën geen optie is want de NSAC neemt ons ook dit jaar weer graag mee zoals al beschreven stond onder ons kopje winterprogramma.

Om te zien waar NSAC dit jaar gaat zitten met hun gereserveerde winterchalet en hoe je je kunt aanmelden om mee te gaan kijk hier onder het kopje Winterprogramma staat alle informatie die je nodig hebt. Dit winterprogramma vindt plaats van 1 t/m 22 februari en alle SAC’s zijn er welkom. Ook biedt de NSAC een aantal leuke en nuttige cursussen aan tijdens deze periode.

Lijkt dit je leuk, maar kost het je toch teveel geld, dan kun je ook je als vrijwilliger aanmelden voor de kookploeg om er een weekje gratis te mogen zitten.

LET OP! De deadline om je aan te melden voor deze winterweek is 15 December (2019).

Image result for sursés zwitserland skiing